Svet plný farbičiek. A možno budem jednorožec

17:06

Svet farieb v kozmetike ma už veľmi dlho udivuje :) Neviem sa vynadívať na rôzne odlesky, trblietky, matné či lesklé odtiene. Dnes by som vám rada ukázala niekoľko výrobkov, ktoré u mňa vybočujú z toho zaužívaného. Nie všetky, ale niektoré sú pre mňa veľkým nezvykom, a práve preto boli veľkou výzvou. 

Essence kozmetika 

Holografický lak na nechty

essence Holografický lak na nechty

Začnem  tým najúžasnejším kúskom z tých, o ktorých dnes bude reč. Lak Holo Rainbow je v ponuke v piatich rôznych odtieňoch. Jedná sa o lak s holografickým lookom a glitrovými čiastočkami, ktoré  dodávajú nechtom úžasný lesk vo farbách dúhy. Nádherne odráža svetlo a úplne žiari. Je to priesvitný lak s asi miliónmi trblietok, ktorý môžete naniesť samostatne alebo na nejaký farebný kúsok. Lakuje sa dobre, rýchlo uschne a dokáže predĺžiť životnosť farebného laku na nechty. Odlakuje sa o niečo horšie, ale nie je to až taká tragédia ako pri lakoch s väčšími trblietkami. Zbožňujem ho, pretože rozjasní deň a zmení akýkoľvek lak. Odporúčaná cena je 2,99 eur.

Jemný nadlak

essence Jemný nadlak

Jemný nadlak na báze vody zafixuje metalickú púdrovú manikúru, no môže sa použiť na akýkoľvek lak na nechty. Jeho použitie je jednoduché. Nalakujete si nechty svojím obľúbeným lakom na nechty a na predĺženie životnosti nanesiete tento nadlak. Rýchlo uschne a nechty sa pekne lesknú. Lak vydrží aj o dva tri dni dlhšie a pekne to vyzerá. Odporúčaná cena je 3,29 eur.







Tento prášok som zatiaľ použila len raz a aj preto ho nemám odfotený na nechtoch. Ešte sa len snažím dokopať k tomu, aby som ho používala častejšie :) Vyzerá nádherne, ale obyčajne nemám toľko času, aby som sa s ním mohla hrať. Naneste prášok, kým váš lak nie je úplne suchý a jemne preleštite. Pre dokonalý strieborný zrkadlový look použite ako základ priesvitný lak na nechty a ako nadlak hore uvedený kúsok. Nanášanie je pre mňa najobtiažnejšie, lebo mi to dlho trvá. Nechcela som ho len tak sypať, preto som to skúsila aj štetcom, aj len tak ponoriť do prášku. Chce to cvik. Výsledný efekt je veľmi pekný, len cesta za ním je trošku dlhšia :) Prášku hľadám aj iné využitie, je to celkom zaujímavá vecička. Odporúčaná cena je 3,29 eur.






Tento žiarivý kúsok na štýl jednorožca ma najskôr vydesil, ale teraz sa mi celkom zapáčil a zvykla som si naň. Praktická tyčinka na rozjasnenie dodá lícam holografický lesk vďaka svetlo odrážajúcim pigmentom. Jednoduchý obal obsahuje vysúvaciu tyčinku, ktorá je tuhá. Stačí pár ťahov a rozžiarite svoje líčenie. Či na lícne kosti, či pod obočie, vyzerá to krásne . Páči sa mi to viac ako penová lícenka, pretože tú len zriedka dokážem použiť tak,a by som sa hneď potom neodmaľovala. Tento kúsok je navyše aj veľmi praktický na cesty, lebo sa neotvorí, nevypadne, nepoškodí a možno ho použiť naozaj všade. Odporúčaná cena je 3,79 eur.





Táto riasenka sa stala suverénne najväčším prekvapením od Essence za posledné mesiace. Ono, vždy som k riasenkám tejto značky pristupovala s rešpektom, lebo som sa obávala, že veľké veci nedokážu. Táto ma presvedčila o opaku. Maskara Instant volume boost dodáva riasam maximálny objem vďaka objemovej kefke, ktorá obsahuje inovatívne kvetinové vlákna. Obal je milo ružový a neprehliadnuteľný, lebo moje riasenky sú obyčajne tmavé a tak medzi nimi žiari. Má hustú a bohatú kefku, s ktorou sa dobre líči. Je dosť mokrá a sprvu som musela kefku dôkladne otierať, inak riasy zlepila do jednej veľkej hrče. Keď je ale suchšia, dokáže riasy krásne oddeliť, vytočiť a dodať skvelý objem. Na fotke je v dvoch vrstvách, nerobí ani hrudky a lepí minimálne. V priebehu dňa veľmi neopadáva. Nedráždi mi oči a je čierno čierna, preto je líčenie s ňou pekné. Za 3,29 eur je to úplne super.




Posledným kúskom dnešnej recenzie je vysoko pigmentovaná, hodvábne jemná ceruzka na pery so zamatovo matným výsledkom. Ceruzky na pery preferujem priesvitné, ktoré sa dajú použiť s každým rúžom alebo  leskom. Pár razy som ju použila. Je mäkká, dobre drží, ľahko sa strúha a pekne vyzerá. Za 1,19 eur ju nájdete v drogériách a vybrať sa dá z ôsmych odtieňov.

Zaujal vás niektorý produkt? :)

You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe