Ako som spoznala Woodenspoon

16:53

Pred pár mesiacmi som objavila úžasnú silu telových olejov. Nejaké som už doma mala, ale nikdy som ich nepoužívala pravidelne, skôr ako doplnok krému či masla, prípadne na nejaký konkrétny problém. Až teraz som ale zistila, aké sú pre pokožku dôležité a ako krásne sa o ňu dokážu starať. Začalo sa to rozmarínovým olejom a nemohlo to pokračovať, ako inak, levanduľovým. Myslím, že pri mne to nie je až také prekvapujúce :) Zvolila som pre mňa úplne novú značku Woodenspoon, ktorá je prírodná, krásna a bulharská. Olej ma očaril. Hneď, ako mi prišiel, som ho musela vyskúšať.

Telový olej Levanduľa WoodenSpoon


Telový olej Levanduľa WoodenSpoon zloženie

Telový olej Levanduľa WoodenSpoon ingredients

Telový olej Levanduľa

Telový olej Levanduľa WoodenSpoon

Levanduľové produkty sa u mňa tešia veľmi veľkej obľube a za tie roky som zistila, že na moju pokožku je  to blahodarná rastlinka. Aj preto neváham skúšať levanduľové produkty od rôznych značiek. Woodenspoon má svoj telový olej v sklenom obale, ktorý má 100 ml. Sklo je tmavšie, slúži na ochranu oleja pred znehodnotením, aby dlhšie vydržal. Nemá kvapátko, ale vďaka užšiemu otvoru olej nevyteká, ale kvapká, preto ho naraz nevytečie veľa. Vyhovuje mi to, lebo nie raz sa mi stalo, že nedopatrením som dostala von viac oleju, ako som potrebovala.

Obal je nielen praktický, ale aj veľmi pekný. Levanduľová etiketa dotvára úžasný a luxusný dojem. Mám rada veci, ktoré sú niečím iné a ktoré zaujmú na prvý pohľad. Tento taký rozhodne je. V zložení sú vypísané všetky oleje, ktoré sa v malej fľaštičke nachádzajú. Nejedná sa teda o čistý levanduľový olej, ako by som si myslela, keby si neprečítam popis. Preto ma veľmi neprekvapilo, že levanduľu tam je cítiť minimálne. Je tam taký nenápadný závan, ale pri pravidelnom použití ju nie je cítiť vôbec. Ostáva len príjemná vôňa oleja. Neviem ju bližšie zadefinovať, ale je ľahšia a nevtieravá a takmer si ju neuvedomujem. Na jednej strane ma to mrzí, lebo milujem tú vôňu, na druhej to tak nevadí, lebo účinky to vynahradia.

Olej je jedným z tých menej mastných. Najradšej ho aplikujem po horúcom kúpeli, kedy sú póry otvorené a pokožka vláčna. Vtieram ho do vlhkej pokožky, pretože sa tak ľahšie a rýchlejšie vstrebe a je omnoho menšie riziko, že by ostala pokožka mastnejšia. Môžete ho používať denne miesto telového krému alebo ako masážny olej. Ja ho používam každý druhý deň, striedam ho  s maslom alebo mliekom. Olej má veľmi dobré hydratačné účinky, vďaka čomu je pokožka hodvábne jemná a hydratovaná. Redukujú sa suché miesta na kolenách a lakťoch, blahodárne pôsobí aj na ekzematické miesta a pomáha pokožku regenerovať. Človek ostáva po aplikácii uvoľnený a oddýchnutý, tak vyzerá aj jeho pokožka. Celkovo je to skvelý olej, nie úplne levanduľový, ale vydarený.

Plusy:
  • Krásne balenie
  • Ľahko sa aplikuje
  • jemne vonia
  • Nie je veľmi mastný
  • Hydratuje, zjemňuje pokožku, ostáva vláčna, zregenerovaná a po suchých miestach niet ani stopy
Mínusy:
  • Nenašla som
Nájdete ho v eshope Bioruža, kde stojí necelých 15 eur.

Fandíte telovým olejom? Alebo preferujete iné telové produkty na hydratáciu pokožky? :)

You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe