Vodička od Sante

17:08

Čím som staršia, tým viac si potrpím na moje kozmetické rituály. Mnohé z nich neberiem ako povinnosť, ale oddýchnem si pri nich a urobím niečo dobré pre moju pleť. Najradšej mám večerné čistenie pleti. Povyberám si produkty, ktoré chcem použiť, nachystám si pomôcky, ak si chcem miešať masku a ide sa na vec. Teším sa najmä preto, lebo väčšina mojej kozmetiky krásne vonia :) A tiež preto, lebo po nej vidno výsledky. Tak, ako som kedysi nenalíčená z domu nevyšla, lebo moja pleť bola posiata vyrážkami a fliačikmi, sa teraz veselo prechádzam medzi ľuďmi bez jediného kúsku líčidla. Do veľkej miery za to vďačím aj kozmetike, do ktorej mi už nie je ľúto investovať. Iste, pomohla mi aj  zmena životosprávy a akési hľadanie pokoja v tomto hektickom svete, ale kozmetika zohrala veľkú úlohu. Produktom, bez ktorého si svoj deň ani neviem predstaviť, je pleťová voda. Používam ju nielen do prachových masiek, ale aj ráno a večer na dočistenie pleti, občas aj počas dňa na osvieženie. Jedným z kúskov, ktoré som si zjari kúpila, bolo aj osviežujúce tonikum od Sante.

 




O osviežujúcom pleťovom toniku si môžete prečítať:

       "Jemné a osviežujúce pleťové tonikum BIO Aloe vera a Chia dôkladne osviežuje pokožku a čistí ju od nečistôt. Tonikum je bez alkoholu a je vhodné aj pre citlivú pleť. Šetrné zloženie z BIO Aloe vera a oleja z Chia semienok chráni pleť pred nadmerným vysúšaním, pôsobia protizápalovo a upokojujúco. Vďaka ružovej vode zjemňuje a vyhladzuje pleť, dodáva potrebnú hydratáciu a prispieva k rovnováhe pH pokožky. Vhodné na každodenné použitie.
Ingredients (INCI): Aqua (voda), Glycerin, Betaine, Aloe Barbadensis Leaf Juice*, Salvia Hispanica Seed Extract, Aloe Barbadensis Leaf Juice Powder*, Rosa Damascena Flower Water, Sodium Levulinate, Sodium Anisate, Citric Acid, Lactic Acid, Sodium Lactate, PCA Ethyl Cocoyl Arginate
*suroviny z kontrolovaného biologického pestovania
** prírodné esenciálne oleje
CHIA semienka sú superpotravinou nedávnych rokov. Používajú sa však nielen v kuchyni, ale rovnako pozitívne účinky majú tiež na dobrú kondíciu pokožky a vlasov. Omega-3 mastné kyseliny poskytujú množstvo výhod pre pokožku, efektívne ochraňuje a ošetruje. Olej zo semienok je stabilný, je určený najmä pre suchú a citlivú pleť, ale neškodí ani iným typom pleti. Je plný antioxidantov (špeciálne alfa lipoovej kyseliny, ktorá minimalizuje vznik vrások a tiež zväčšených pórov), dodáva potrebnú hydratáciu, pôsobí protizápalovo a zjemňujúco. Upokojuje podráždenia a začervenania, podporuje hojenie vyrážok, akné a zápalov.
Olej z CHIA semienok hydratuje vlasy, dodáva lesk a stimuluje rast vďaka obsahu proteínov v tomto oleji.
Balenie: 125 ml
Krajina pôvodu: NEMECKO, Logocos – Sante"


Značka Sante je jednou z prvých značiek prírodnej kozmetiky, ktorú som skúsila. Bolo to dávno, ale stále sa k nej rada vraciam. Osviežujúce pleťové tonikum od Sante som vlastne ani nechcela, ale tak nejak sa mi dostalo do košíka, lebo sa mi zapáčil obal. A doma mi už dochádzala posledná otvorená pleťová voda. Obyčajne musím mať dve alebo tri, aby som mala istotu, že keď ju potrebujem, je tam. Akonáhle mi doma ostáva jedna, chytá ma panika, že čo ak ju miniem skôr, ako si zasa nejakú kúpim. Keď si kamarátka objednávala nejaké drobnosti pre seba, nasáčkovala som sa jej k počítaču a nejaké som prihodila aj pre seba :) Tonikum je jedno z menších, má 125 ml a je až roztomilo malé. Oproti mojím 200 ml a väčším fľaštičkám pôsobí ako nejaké batoľa a ja sa vytešujem len z pohľadu naň. Jeho veľkosť je výhodná najmä ak idem preč, lebo so sebou vždy ťahám všetko to, čo používam aj doma. Naučila som sa prelievať pleťové vody a brať si len kúsky mydla, ale aj tak ich potrebujem mať so sebou. Vďaka tomu, že neobsahuje alkohol, ho môžu skúsiť aj majiteľky citlivej pleti. Vonia veľmi jemne, pekne. Neviem, k čomu by som vôňu prirovnala, ale je svieža a pekne prevonia vzduch okolo mňa, keď ju používam. Nespôsobuje začervenanie ani nedráždi pokožku. Používam ju buď ráno, aby som prebrala pokožku, alebo večer pred spaním na dočistenie pleti, po ktorom nasleduje už iba krém alebo olej. Obľúbila som si ho po prvom použití. Pokožku osviežuje, ale vôbec nespôsobuje pnutia. Ostáva po ňom veľmi príjemný pocit čistej a jemnej pokožky, veľmi dobre vplýva aj na prípadné zapálené miesta. Pokožka neostáva ani lepkavá a ak si náhodou nenanesiem pleťový krém, nepôsobí ani mdlo a smädno. Časom sa po pleťovej kozmetike Sante pozriem zasa, lebo som si do wishlistu poznačila zopár produktov, ktoré stoja za zmienku.

Plusy
  •  malé balenie je vhodné aj na cesty
  • bez alkoholu, vhodné aj pre citlivú pleť
  • pekne vonia
  • super na každodenné použitie i do pleťovej masky
  • čistí, zjemňuje, upokojuje, nedráždi, nespôsobuje pnutie


Mínusy:
  •  nenašla som


Tonikum sme kupovali za 6,50 eur v eshope Idunna shop.

Aká je jedna z vašich prvých značiek prírodnej kozmetiky, ktorú ste skúsili? 

You Might Also Like

2 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe