Vážna známosť

16:51

Keď sa povie Musk, teda značka výbornej slovenskej prírodnej kozmetiky, okamžite mi na rozum prídu mydlá. Pretože som ich niekoľko skúsila a myslím si, že urobili veľkú dieru do môjho kozmetického sveta. Ešte stále mám vo wishliste niekoľko zaujímavých  kúskov, ktoré majú super obaly, pekné meno a ešte lepšie zloženie. Tomu hovorím radostné  nakupovanie. Tento rok som zachytila aj tuhé šampóny, ktoré sa objavili v ponuke tejto značky. Dôkladne som si o každom z nich prečítala, lebo som vedela, že ho chcem. A aj potrebujem, lebo zhruba raz za tri mesiace musím kúpiť nový tuhý šampón. Dosť závisí od toho, aký veľký je. V ponuke nájdete Jemný dotyk, Kapitána vhodného pre mužov, Láskykvet, Povzbudenie, Nezbedník, Svieže ráno a Vážna známosť. Zamilovala som sa do Vážnej známosti. Viete prečo? Lebo je levanduľová. A čo poteší srdce levanduľového maniaka? Levanduľová kozmetika. Kúpila som, skúsila som, neobanovala som.







O tuhom šampóne vážna známosť si môžete prečítať:

       "Prírodný tuhý šampón na báze tenzidov z kokosového oleja doplnený o zložky vhodné pre normálne vlasy. Vážna známosť je prírodný tuhý šampón s obsahom kukui masla, levanduľovým hydrolátom a neodolateľnou vôňou levandule a cedrového dreva. Tuhý šapmón od MusK je založený na jemných tenzidoch vyrobených z kokosového oleja (nejde teda o mydlový šampón). Tie majú za úlohu vlasy očistiť a práve im vďačíme aj za úžasne jemnú a bohatú penu, ktorú na vlasoch vytvoria. Okrem toho, že sú vlasy šetrne očistené, sú zároveň aj posilnené a vyživované. O toto sa starajú obsiahnuté kvetové a bylinkové vody, výťažky z bylín, maslá, oleje a aktívne látky. Ošetrujúcu a aromaterapeutickú funkciu majú aj precízne zvolené esenciálne oleje.
Naše šampóny sú navyše obohatené aj o kondicionizačnú zložku, ktorá vlasy udržuje jemné a pomáha ich rozčesávaniu, znižuje tiež statickú elektrinu vlasov.
Hmotnosť šampónu je 80/40g ± 5%.
Zloženie (INCI):
Sodium Cocoyl Isethionate (tenzid z kokosového oleja), Sodium Coco Sulphate (tenzid z kokosového oleja), Aleurites Mollucans Nut Butter (kukui maslo), Behentrimonium Methosulfate and Cetyl Alcohol and Butylene Glycol (kondicionér), Lavandula Angustifolia Floral Water (kvetová voda levanduľa), Lavandula Angustifolia Flower Oil (EO levanduľa), Cedrus Atlantica Oil (EO cedrové drevo), Tocopherol (vitamín E), Panthenol (pantenol), Lactic Acid (kyselina mliečna), Manganese Violet*, Limonene**
*prírodné farbivo
**prirodzene obsiahnuté v esenciálnych olejoch"

Viem, že som to spomenula niekoľkokrát, ale spomeniem to zasa. Lebo tuhý šampón sa mi zdá o kúsok lepší ako ten tekutý. Je omnoho menší a ľahšie ho upracete aj keď máte málo miesta. V taške sa nestane, že sa vám rozleje. Nesteká kade tade. Vydrží mi podstatne dlhšie ako tekutý šampón. Neobsahuje vodu, keď ho necháte po použití vysušiť, nemení tvar ani iné vlastnosti. V čase krízy perfektne nahradí aj mydlo alebo sprchový gél. Môže nahradiť aj prach na pranie, ak treba, napríklad na dovolenke alebo malom výlete mimo domova. Netreba sa báť, že by sa vám rozpadol vo vlasoch alebo že by nešiel vyumývať. Je to skrátka poklad, ktorý využije celá rodina. Moja vážna známosť mi prišla v peknej papierovej krabičke, ktorá skončila v koši na papier. Lebo recyklovať sa musí. Dilemu, kam ho odložiť, som mala vyriešenú ešte pred kúpou. Odkladala som si plastové obaly od peelingov jednej inej slovenskej značky a šampón doň zapadol ako prdelka na šerbeľ. Akoby tam patril. Vždy po použití, keď uschne, ho do plastového obalu odkladám spokojná, lebo viem, že sa mu tam nič nestane. Vybrať si môžete menšie balenie, ktoré má 40 gramov, alebo väčšie, ktoré má 80 gramov. Obyčajne si najprv kupujem menšie, aby som zistila, ako sa skamarátime, ale pri tomto levanduľovom som hneď skočila po tom veľkom. Moju rodinu už v podstate ani neprekvapuje, keď prídem s niečím novým levanduľovým, lebo ja mám levanduľu všade, ale vždy sa z toho neuveriteľne teším. Aj keď je o kúsok väčší,  v ruke sa dobre drží. Vonia veľmi pekne. Sviežo. Uveriteľne levanduľovo. Tak upokojujúco. Opojne. Viem, že môžem znieť otravne, ale táto vôňa neomrzí. Levanduľovo aj vyzerá. A tiež mi pripomína zmrzlinu.  Bielu točenú s levanduľou. Pekne vyzerá, pekne vonia. Určený je na normálne vlasy. Nájdete tam aj kúsok pre pánov, šampón na mastné vlasy, šampón na rast vlasov. Čiže je vysoko pravdepodobné, že si nájdete taký, čo vám bude vyhovovať. Mne môj vyhovuje veľmi. Ekzém sa s ním zžil po prvom použití. Hlava ma menej svrbí a menej sa vysušuje. Nezmizol, ale zmenšil sa. A už to bolo v lete, kedy si vypínam vlasy čo najďalej od krku, veľká výhra. Suché šupinky sa stratia a nie je ich toľko vidno. Dobre pení a vlasy výborne umýva, celkom mi postačuje jedno umytie. Potom už použijem len kondicionér, aby boli vlasy vyživené a ľahko sa česali. Po tomto šampóne nie sú veľmi zachmotané, ale uvítam niečo, čo im rozčesanie uľahčí. Sú pevné, lesklé, nelámu sa mi končeky a ani po použití tužidla či laku mi neostávajú ako metla. Po umytí sa okolo mňa vznáša obláčik levanduľovej vône, ktorá postupne mizne. Nie je veľmi výrazná, ale je tam. Šampón je ideálny na bežné umývanie, vlasy sa mi po ňom nemastia. Musk mi zasa ukázal skvelý kúsok. Už mám vyhliadnutý aj druhý. Ten, čo podporuje rast vlasov. Fakt sa teším.

Plusy:
  • Zaujímavá ponuka šampónov
  • Balené ekologicky
  • Dve veľkosti balenia
  • Dobre sa drží  ruke
  • Pekne levanduľovo vonia
  • Dobre pení, výborne sa používa
  • Nevysušuje ani nedráždi pokožku, umýva vlasy, sú pevné, lesklé, jemné, menej sa mi lámu
Mínusy:
  • Nenašla som


Malý stojí 5 eur, väčší 9,50 eur a vydrží okolo tých troch mesiacov. Môj som kúpila v eshope Krásna každý den.


Ktorý tuhý šampón z ponuky Musk sa vám zapáčil :)

You Might Also Like

2 Vaše komentáre

  1. Krásný produkt! Tuhé šampony mám ráda, ale zkoušela jsem jen od Lush.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Od Lush by som veľmi rada nejaké veci skúsila, len u nás sa k nej nedá veľmi dostať :) Ale plánujem nejaké výlety, tak hádam nakúpim :)

      Odstrániť

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe