Obrovské prekvapenia

17:17

Nakupovanie v DM-ke má nielen svetlé chvíľky, kedy si rada a rýchlo zaplním košík, ale aj chvíľky, kedy to treba platiť :) Ako keď idem len na nátierku a stojí ma to 27 eur. Napriek tomu si ale vždy poviem, ako dobre som zasa nakúpila a že sa vrátim zasa. Dm-ka má svoje značky, ktoré pozná mnoho z nás. Nie je to len o Alverde alebo Balea (lebo na tie chodím najčastejšie), už je to aj o značke dekoratívnej kozmetike Trend It Up. Teraz, keď ju mám doma, neviem pochopiť, ako je možné, že som ju tak veľmi dlho obchádzala. Má širokú ponuku produktov a čoraz častejšie zisťujem, aké kvalitné sú. Iste, občas majú svoje muchy, ale musím povedať, že som našla aj pár milých prekvapení. A dnes vám tie dve najväčšie ukážem. Lebo som neverila, že môžu byť také super.





Začala by som Multiplying eyettention maskarou, ktorá mi padla do oka okamžite. Má veľmi zaujímavý a pútavý obal. Taký žiarivý by som povedala. Omnoho zaujímavejšia je ale kefka, ktorá je zohnutá do oblúka. Keď som to zbadala, krákala som ako chorá vrana. Že kto sa s tým má babrať a tak. Tento stav ma prešiel po prvom použití. Kefka je totiž úplne skvelá, aj keď je ohnutá. Je bohatá a hustá, pekne rozdeľuje riasy a nelepí. Je sýtej čiernej farby a pekne zvýrazní oči. Riasam dodáva nielen vynikajúci objem, ale aj ich pekne predĺži. Je to taká tá multifunkčná riasenka, vďaka ktorej je raňajšie líčenie o niečo rýchlejšie a výsledok je vidno v prvej vrstve. V dvoch je ešte výraznejší a stále možno povedať, že riasy nie sú polepené a nie sú na nich ani hrudky. Pekne vytočené riasy držia tvar a počas dňa nestratia nič na svojej kráse. Objavila som len jednu maličkú chybičku krásy – opadáva. Prvých pár hodín ani nie, ale potom na tvár padajú drobné čierne bodky, ktoré  sa môžu rozmazať a vytvoriť šmuhy ako pri bojovom pomaľovaní. Je pravda, že pri väčšine špirál by mi to veľmi prekážalo, ale táto dodá taký objem a dĺžku, že radšej si každú hodinu skontrolujem tvár akoby som ju teraz menila. Je nielen pekná, ale vidno po nej aj výsledky.





Druhým skvelým kúskom je Color & butter lipstick pen, teda maslo v ceruzke/pere na pery. Podobné produkty som si veľmi obľúbila a každá nová značka, ktorá podobné maslo prinesie, sa dostane do môjho zorného uhla. Trend  It Up ich má pekne oblečené a farba obalu pripomína farbu masielka. Vyzerá lákavo a v obchode upúta podobne ako špirála. Páči sa mi na ňom, že sa nestrúha, ale vysúva sa a vďaka tomu sa dobre nanáša kdekoľvek a kedykoľvek. V kabelke ho nosím neustále, lebo je nielen krásnym rúžom, ale dokáže obstojne nahradiť aj balzam na pery. Moja hnedá (zlatistá) farba vyzerá pekne. Je sýta a dobre pigmentovaná, už po prvých ťahoch sú pery dobre zafarbené. Maslové pero má krémovú konzistenciu, pekne kĺže po perách a vyfarbuje ich. Nielen pekne vyzerajú, ale sú aj hydratované a v prípade neblahých poveternostných podmienok alebo studených dní ich chránia pred vysušovaním. Čo sa výdrže týka, tak na perách pekne drží, ale ak pijem alebo jem, ľahšie sa otlačí. Nerozmazáva sa a po použití kontúrovacej ceruzky drží o niečo lepšie a dlhšie. Som z neho nadšená a na rozdiel od špirály mu nemám čo vytknúť. Je to zatiaľ jeden z mojich najmilších produktov od Trend It Up, aké som mala a kvalitou sa rovná aj drahším maslám na pery.






Posledným kúskom, o ktorom si dnes povieme pár slov, je metalická kajalová ceruzka. Dostala sa mi do rúk vo fialovom prevedení. Za iných okolností by som sa farebnou ceruzkou veľmi nezapodievala, lebo stále holdujem čiernej, ale táto sa mi farbou zapáčila. Fialová je jednou z farieb, ktoré mám veľmi rada a občas si ju prenesiem aj do môjho kozmetického sveta. Rovno môžem povedať, že ako ceruzku som ju použila asi raz. Výdrž aj pigmentácia boli priaznivé, ale nejako ma to tak neuchvátilo. Omnoho radšej ju používam ako očný tieň. Krémová ceruzka priľne na podkladovú bázu a vyzerá to pekne. Vydrží mi to takmer celý pracovný deň a maximálne sa trochu zleje, ale neotláča sa. Môže sa naniesť aj do vnútorného oka, no čiernej sa aj tak nevyrovná. Rozhodne je to ale jedna z tých vydarenejších ceruziek a dá sa zohnať celkom ľahko, v každej DM-ke :)

Ktorý produkt vás v poslednej dobe milo prekvapil?

You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe