Tvoj marhuľovo medovkový

18:57

Pre krásnu pokožku sa mi svedčila kombinácia telového peelingu a krému/masla/jogurtu. Pokožka ostane celkom jemná a nesvieti na nej žiadne suché miesto. Naklonená som aj olejovým peelingom, ktoré sú do určitej miery schopné nahradiť na jeden večer aj krém. Od Tvojej kozmetiky som mala škoricový peeling, ktorý bol fantastický. Nielen krásne voňal, ako škorica na Vianoce, ale aj skvelo vyhladzoval pokožku. Dlho som používala len ten, ale potom som si prečítala o marhuľovo medovkovom kúsku a povedala som si, že je na čase spoznať sa aj s ním.






O peelingu si môžete prečítať:

         "Ten jemnejší telový peeling z našej ponuky vyrobený z jemnej soli z Mŕtveho mora. Jeho krémová konzistencia zabezpečí ľahkú manipuláciu a výborný výsledok. Peeling je šľahaný z bambuckého masla a mrkvového oleja, ktorý je bohatý na betakarotén, čo je vhodné hlavne v letnom období. Odporúča sa na suchú pokožku, po jeho použití už nie je nutné používať na premastenie telový krém alebo maslo, keďže je pokožka už dostatočne premastená.
Zloženie: jemná morská soľ, bambucké maslo, jojobový olej, marhuľový olej, olej z mrkvových tkanív, mandľový olej, mleté orechové škrupiny, vitamín E, extrakt z grepových jadierok, marhuľový esenciálny olej, medovková silica!

Tvoja kozmetika má pestrú ponuku produktov na telo i pleť. Pomaly si rozširujem jej zbierku a teším sa z každého nového kúsku. Naposledy som ju nakúpila v akcii, k nákupu som dostala pleťovú masku podľa výberu. Okrem levanduľovej vody a masky na prebudenie pleti som si vzala aj môj vysnívaný peeling, ktorý ma nalákal skvelou kombináciu. Marhuľa a medovka. Vôňa ako stvorená na jar i leto, vlastne na celý rok. Oproti škoricovému peelingu je tu dosť veľký  rozdiel. Škoricový je drsnejší, s veľkými kúskami. Hrubozrnný cukor je to pravé orechové, ak potrebujete peeling, ktorý je cítiť. Je suchší, ale perfektný  a dokáže aj škaredý deň. Pomáha aj v boji s celulitídou, lebo škorica prekrvuje pokožku. Marhuľový peeling je krémovejší a omnoho jemnejší. I keď je jemný, stále je dostatočne citeľný, takže aj vďaka tomu sa hneď dostal na zoznam mojich obľúbencov. Čo sa vône týka, prevláda v ňom medovka. Jej vôňu mám stále radšej a teším sa na jej sušenie, lebo čajík je skvelý. Nielen v zime, ale aj v lete, keď treba zahnať smäd. Niekde v pozadí je kúsok marhuľovej arómy, ale zaniká tam. Ale to vôbec nevadí! Lebo celkovo je to krásna vôňa, ktorá dokáže povzbudiť telo i myseľ. Je krémový, jemnejší a oranžový. Fešák šľahaný z bambuckého masla  je oranžový, ale netreba sa báť zafarbenia pokožky. Veľmi som si ho obľúbila. Dokáže aj so suchou pokožkou veľké divy. Stačí použiť menšie množstvo na suchšiu alebo jemne vlhčenú pokožku. Krúživými pohybmi ho rozotieram po pokožke a vychutnávam si nielen krásnu vôňu, ale aj príjemný pocit na pokožke. Po umytí vidno ľahkú olejovú vrstvu, ktorá dostatočne hydratuje pokožku, preto po jeho použití nie je potrebné použiť žiadny telový krém. Je hladká, vypnutá a veľmi príjemná na dotyk. A vôbec neostáva mastná! To sa mi páči, lebo keď je teplo a miesto pyžama mám len šortky s tielkom, môžem sa hneď obliecť a sadnúť si bez toho, aby som sa na mojej koženkovej stoličke kĺzala a zanechala otlačok. Keď ho porovnám s tým škoricovým, sú úplne odlišné a oba skvelé. Každý má svoju určitú prednosť, ktorá ho robí jedinečným a aj preto si ich budem kupovať na striedačku. Môžete si vybrať z dvoch veľkostí – menšie má 100 ml, je v pevnom plastovom obale s milým kovovým vrchnáčikom, väčšie má 300 ml a je balené podobne. Malé balenie mi značne vyhovuje aj preto, lebo sa do neho perfektne odkladajú tuhé šampóny  :) Nezaberá veľa miesta a dobre sa s ním aj cestuje. Mohla by prísť aj ďalšia, nejaká kvetinová vôňa, lebo je fantastický.

Plusy:
  • Dve veľkosti balenia
  • Pekný obal
  • Krásne vonia
  • Krémová konzistencia
  • Jemnejší, ale citeľný
  • Perfektne hydratuje pokožku, zjemňuje ju a vyhladzuje, nie je potrebné použiť krém
Mínusy:
  • Nenašla som

Za 5,5 eur nájdete malé balenie v eshope Krásna každý den.


Skúsili ste niektorý z Tvojich peelingov?

You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe