Schizandra v pleťovej vode

14:22

Už to bude nejaký ten rôčik, čo našu záhradu zdobí aj krásna schizandra. Sprvu sme sa tešili len z toho, aká je pekná, časom sme tak nejak dúfali, že možno konečne zarodí a potešíme sa aj jej plodmi. Minulý rok mala asi 4 bobuľky, tento rok to vyzerá, že by ich mohlo byť aj osem :) Schizandra patrí k u nás menej známym a menej pestovaným rastlinkám. Do povedomia sa pomaly dostáva vďaka svojim výnimočným liečivým a antioxidačným účinkom, ďaleko na východe je neodeliteľnou súčasťou tradičnej medicíny. Svoje využitie našla aj  v kozmetike, pretože dokáže chrániť pleť pred radikálmi a rozžiari ju. Pleťová voda so schizandrou vyzerala celkom obyčajne. Až kým som ju prvý raz nevyskúšala.








O pleťovom toniku Bio schisandra od Sante si môžete prečítať:

        "Protizápalové a antiseptické BIO pleťové tonikum schizandra rozmaznáva a osviežuje pleť. Zabraňuje množeniu škodlivých mikroorganizmov a vytváraniu zápalov a akné. Šetrne čistí a osviežuje, je vhodné pre všetky typy pleti, i citlivú pleť. Vzácne výťažky z BIO schisandry, ploštičníka a BIO hamamelu vyhladzujú štruktúru pleti a pripravujú ju na ďalšie ošetrenie krémom. Vďaka vilínu vyhladzuje, vypína pokožku a spevňuje kapiláry, čím zbavuje pleť začervenania.
POUŽITIE: Vhodné na dočistenie pokožky tváre po použití napr. odličovacieho prípravku.
Ingredients (INCI): Aqua, Alcohol*, Glycerin, Sorbitol, Polyglyceryl-10 Laurate, Salix Alba (vŕba) Bark Extract, Hamamelis Virginiana (hamamel) Extract*, Cimicifuga Racemosa Root Extract, Schizandra Chinenesis Fruit Extract*, Parfum (esenciálne oleje), Linalool, Benzyl Salicylate
*suroviny z kontrolovaného biologického pestovania"

Značku Sante som si obľúbila už dávnejšie. Snúbi sa v nej bio kvalita s celkom príjemnými cenami a ponuka produktov je dosť pestrá. Skúsila som masky, balzamy na pery, telové mliečko, sprchové gély - a vždy som bola spokojná. Na pleťovú vodu som sa nesmierne tešila, pretože vodičiek miniem veľa. Už som si zvykla dávať kvetové a bio pleťové vody do prachových masiek a tak ubúdajú o niečo rýchlejšie. Navyše, pleťovú vodu používam minimálne dva razy denne (ráno a  večer určite, občas aj cez deň, najmä aj je veľmi teplo a nelíčim sa). Tonikum od Sante má 150 ml a je v peknom oranžovom obale. Je štíhly a vyšší, pôsobí tak jemne a elegantne (šampóny sú podobné, ľahko sa upracú do poličky, ak je už trochu preplnená). Obsahuje aj alkohol, ale vôbec ho tam necítim a našťastie, ani nevidím - pleť po použití nečervenie. Občas trochu zaštípe, ale len zriedkavo, najčastejšie pri vyrážkach. Vonia veľmi pekne. Ľahká sladká vôňa mi nepripomína nič, avšak má schopnosť opantať zmysly a teším sa tak na každé ďalšie použitie. Väčšinou používam ráno a večer inú pleťovú vodu. Túto som si ale momentálne obľúbila tak, že ju používam niekoľkokrát denne a vždy je to voňavý zážitok. Ako som už spomenula, na pleti neštípe a je vhodná na dočistenie. Môžete ju použiť aj na odličovanie, ale mojim očiam sa musím vyhnúť, tým sa nezapáčila :) Omnoho radšej ju ale používam ako posledný krok v čistení pleti. Najskôr peeling(dva tri razy do týždňa, podľa potrieb pleti), potom čistiaci gél/pena/mydlo a nakoniec pleťová voda. Tá zabezpečí nielen dokonalú očistu, ale aj tonizovanie, upokojenie a osvieženie pleti. Kedysi mi mamina opakovala, ako môžem byť tak dlho v kúpeľni. No, čistila som si pleť :) Dnes si môžem povedať, že sa to vypláca, pretože moja pleť nikdy nevyzerala lepšie. Občas sa síce nejaká vyrážka objaví, ale inak je čistá, jemná a žiarivá. Čierne bodky sú ešte výzvou, s ktorou sa musím pobiť.

Plusy:
  • pekný obal
  • príjemná sladká vôňa
  • na pleti neštípe
  • vhodná na dočistenie pleti
  • odličuje, dočisťuje, upokojuje a osviežuje pleť
Mínusy:
  • občas trochu pení
V eshope http://www.idunnashop.sk/ ju kúpite za 7,95 eur.

Poznáte schizandru? :) Skúsili ste kozmetiku s jej obsahom?

You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe