Umývací krém Pačuli

14:38

Myslím si, že v mojej poličke v kúpeľni sa nenachádza ( a ani  nenachádzalo) veľa univerzálnych produktov, ktoré by sa dali použiť na tvár, telo i vlasy. A každý takýto produkt je pre mňa veľkou výzvou, pretože som zvedavá, či zvládne všetko to, čo sľubuje a je naozaj vhodný na každú spomenutú oblasť. Umývací krém od Logony sľuboval, že ho možno použiť ako na problematickú pleť, tak i na vlasy alebo na telo. Navyše, lákala ma vôňa exotiky, preto som sa rozhodla vyskúšať ho.








O umývacom kréme Pačuli od Logony si môžete prečítať:

      "Bio umývací krém vhodný na čistenie normálnej, citlivej a problematickej pokožky tváre i hlavy, pri tvorbe lupín a rýchlo sa mastiacich vlasov. Prípravok vyživuje a posilňuje vlasy a vlasovú pokožku. Obsahuje nimbový extrakt a éterické oleje. Zmiešaním s vodou vytvorí zmes, ktorá vynikajúco, ale šetrne pritiahne nečistoty a nadbytočný maz. Môže sa používať aj ako maska na pleť a telo.
Ingredients (INCI): Aqua (Water), Hectorite, Parfum (Esenciálne oleje), Glycerin, Alcohol, Melia Azadirachta Extract, Pogostemon Cablin Oil, Citric Acid, Linalool, Limonene
Umývací krém PAČULI ponúka priaznivé vlastnosti lávovej zeme LAVAERDE vo forme umývacieho krému s omamnou vôňou pačuli. Tento krém je vymiešaný na pohodlne aplikovateľnú konzistenciu, obsahuje množstvo hodnotných a výživných látok. Čistí pleť, odstraňuje odumreté bunky, zanecháva pleť hebkú a zbavenú nadbytočného mazu.
POUŽITIE: Aplikujte krém na navlhčenú pokožku alebo vlasy, nechajte chvíľu pôsobiť a umyte. Môžete ho tiež použiť ako čistiacu masku na pleť - nanesiete na vyčistenú a navlhčenú pokožku a necháte pôsobiť 5 minút pre normálnu a citlivú pleť alebo 10 - 15 minút pre mastnú a problematickú pleť.
Krajina pôvodu: NEMECKO, Logocos - Logona"


Logona, Lavera aj Sante patria k značkám kozmetiky, ktoré sa rozhodne oplatí skúsiť. Nemusí sadnúť každý produkt, ale naozaj ponúkajú skvosty, ktoré neraz predčia očakávania. Myslím, že to sa stalo aj pri tomto umývacom kréme. Má 200 ml a je v šikovnej plastovej tube, na ktorej drží vrchnáčik. Veľmi mi pripomína môj prášok Lavaerde, ktorý som si kúpila už dávnejšie a tiež sa zaradil k obľúbeným produktom pre mastnejšiu a problematickú pleť. Tešila som sa na exotickú vôňu, ktorá je naozaj zaujímavá, krásne svieža s nesie v sebe niečo veľmi zmyselné. Konzistenciou pripomína bahno a ľahko sa rozotiera či už po pokožke, alebo na vlasoch.
Krém som vyskúšala ako vlasovú masku a gél na umývanie pleti:
  • ako vlasová maska slúži na ošetrenie rýchlo mastiacich sa vlasov, pri problémoch s lupinami, posilňuje nielen vlasovú pokožku, ale aj vlasy. Zmes zmiešam s vodou a nanesiem od korienkov po končeky. Extra vrstvu vtriem do pokožky, aby mi krém uľavil od svrbenia. Nechám to celé pôsobiť (niekedy 5, niekedy 15 minút) a umyjem. Pokožka je upokojená a menej svrbí, vlasy sú pevné a lesklé...  a celkom ako tvrdé drôty. Nedajú sa učesať, preto musím použiť ešte šampón a kondicionér. Inak sa ale nesťažujem, lebo krém pokožke značne uľavil od nepríjemných príznakov ekzémy
  • oveľa radšej ho mám na pleť. Veľmi dôkladne ju vyčistí, vytiahne nečistoty a odstráni prebytočný maz. Pleť ostáva jemná, čistá a žiarivá, lepšie sa hoja aj fliačiky po akné.
Musím povedať, že krém je veľmi zaujímavý. Ak máte problematickú pokožku, môžete ho použiť aj ako sprchový gél. I keď nevonia tak, že by som z toho išla do kolien, rozhodne je to produkt, ktorý keď sa vám dostane do rúk, nebudete sa ho chcieť vzdať.

Plusy:
  • šikovný obal
  • pekné balenie
  • exotická vôňa
  • konzistencia podobná bahnu
  • vhodné na pokožku celého tela i vlasy
  • ako maska na vlasy upokojuje vlasovú pokožku, posilňuje vlasy
  • pleť čistí, zmatňuje a rozjasňuje
Mínusy:
  • na vlasy je potrebné naniesť aj masku alebo kondicionér, pretože ostávajú tvrdé a ťažko upraviteľné 
Krém kúpite v eshope http://www.idunnashop.sk/ za 7,45 €.



Používate čistiace krémy? :)

You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe