Johnny pre krajšie telo

18:33

Nieže by som bola peelingový odborník, ale už po prvom - druhom použití viem, či za to peeling stojí alebo to bola škoda peňazí.  Telové peelingy sú väčšinou bomba, a je celkom jedno, akej sú konzistencie. Občas ale nájdem fakt milé prekvapenie, ktoré je prekvapivé nielen tým, že je iné ako väčšina podobných vecí, ale aj účinkom. Telový peeling v podobe prášku /kryštálikov/iných kúskov bol pre mňa výzva. V decembrovej krabičke krásy Biobeauty bol Detoxikačný peeling Johnny Organic, ktorý zaváňal dokonalosťou hneď, ako som sa mu lepšie pozrela na zúbky.







O peelingu si môžete prečítať:

    "Výnimočný peeling!  Formulovaný tak, aby aktívne detoxikoval kožné bunky tým, že absorbuje toxíny a necháva Vašu pleť čistú a zdravú. Obsahuje raw kokosový palmový cukor, himalájsku morskú soľ, vysoko hydratačné a regeneračné oleje.  Obohatený o MSM a šípky, ktoré sa efektívne používajú už po stáročia v tradičnej medicíne a pomáhajú liečiť kožné probmémy, ako je akné, celulitídu, strie a problémovú suchú pokožku.
100% čistý, bez akýchkoľvek konzervačných látok alebo umelých prísad.
Zloženie: Chlorid sodný, Cocos nucifera ovocný prášok*, Prunus amygdalus dulcis olej, rosa canina ovocie olej*, rosa canina ovocný prášok*, dimethylsulfon, tokoferylacetát, linalool**, geraniol**, Limonene**, cinnamal**, kumarín**, citronellol**
* prírodného pôvodu
Skočte do sprchy a navlhčite Vaše telo. Vezmite 2 malé hŕstky peelingu a v masírujte krúživými pohybmi peeling na problémové partie. Nechajte pôsobiť 5 – 10 minút a opláchnite vodou."
Dámy a (možno aj) páni, predstavujem vám peeling, ktorý nielenže dokonale čistí, ale krásne a viditeľne pomáha bojovať aj s celulitídou. Neverila som, akou premenou prešla moja pokožka po asi mesiaci používania. Peeling si šetrím a časom skúsim aj ten ďalší, pretože, nebudem klamať, je to niečo božské. V papierovom obale, ktorý sa uzatvára na taký ten plastový zips, je 200 gramov úžasnej zmesi z himalájskej morskej soli. Zmes je sypká a vonia zaujímavo. A dvojako. Keď som ju ovoňala v obale, pripomínala mi niečo slané a rastlinné. Keď nanesiem peeling na pokožku, voniam si ako paradajka. Čerstvá, zrelá, voňavá paradajka. Peeling je zafarbený trochu do červena/oranžova, ale pokožku nefarbí (ako rajčina len voniam, nevyzerám). Použitie je trochu zvláštne (skorej nezvyklé ako zvláštne). Stačí navlhčiť pokožku a trochu peelingu krúživými pohybmi rozotierať po pokožke. Nechajte pôsobiť a umyte. Odporúča sa mať ho na sebe 5 - 10 minút, ale dosť pochybujem, že to niekedy dodržiavam, lebo mne je večne zima a v tej sprche sa dosť ponáhľam. Ak máte na nohách nejakú ranku, prípadne sa holili, veľmi ľahko sa vám môže stať, že budete mať pocit, že nohy pália. Soľ môže štípať, ale nie je to také katastrofické a relatívne rýchlo ten pocit ustúpi. Ako som už spomenula, peeling pekne čistí pokožku, zjemňuje ju a zanecháva ju takú, ako to nazvať... sviežu? Lebo vyzerá podstatne krajšie a čo je podstatné, peeling ju pomáha spevňovať a bojuje s celulitídou. Používam ho 2 razy týždenne od decembra, ako mi prišla krabička. Aj keď sa občas po kúpeli nenakrémujem (lebo je kosa),peeling zastúpi aj ten a pokožka je krásna nielen na dotyk, ale aj na pohľad. Milujem Johnnyho peeling, je báječný.
Plusy:
  • dobré balenie
  • zaujímavá vôňa
  • ešte zaujímavejšia konzistencia
  • ľahko sa používa
  • čistí, zjemňuje pokožku, výborný na celulitídu
Mínusy:
  • nenašla som
Peeling bol v krabičke krásy od Biobeauty, 200 gramov stojí 12,95.

Mali ste podobný peeling? :)

You Might Also Like

6 Vaše komentáre

  1. Tak ja mám pílingov dosť, ale takýti podobný som ešte neskúšala!
    Určite aj krásne vonia:)
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ten vypadá dobře! Miluju peelingy a zatím jsem měla jen peelingové sprchové gely nebo peelingy na tvář.
    Beauty by K.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. mala som ho a bola som veľmi spokojná aj keď ma na rankách napr. po holení trochu štípala tá soľ :D páčila sa mi tá zvláštna vôňa :)
    ale momentálne mám MARKa a tento peeling som si obľúbila o niečo viac :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Johnny mi padol do oka už dávnejšie a pomaly skúšam ďalšie a ďalšie kúsky :)

      Odstrániť

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe