Lebo tá farba je in

18:20

Nikdy som nebola ten typ, čo by jednoznačne musel kráčať s trendmi. A nie som ním dodnes. No a čo, že hitom sezóny je fialová, hnedá, modrá, oranžová? Vždy som sa obliekala do toho, čo sa mi páči, nie do toho, čo aktuálne letí. Rovnako je to aj v líčení. Jednak nesledujem ženské časopisy, videá ani televízne relácie, kde vám ukážu, ako sa musíte líčiť, aby ste nevyčnievali z davu a jednak mám svoje osvedčené tipy a triky, na ktoré nedám dopustiť ani vtedy, keď ich stylisti a vizážisti považujú za nudné, otrepané či staromódne. Radšej si sama a šťastná plávam proti prúdu. Občas síce trochu rebelanstky, ale spokojne. Niektorí ľudia to nepochopia, striktne sa držia toho zaužívaného, čo poznajú a zabezpečuje im to jednoduché prežitie. Niekedy si svojím postojom narobím problémy a nepriateľov, ale ostávam sama sebou a to je pre mňa to najdôležitejšie. Nezapredať sa, mať čistý štít a môcť povedať, že nech sa deje čo sa deje, som to stále ja. Ja, okrem iného kozmetický maniak, ktorý si za chvíľu bude musieť pristavať jednu izbu, aby som si do nej mohla naukladať všetky moje kozmetické poklady :) Niektoré kúsky pre mňa nikdy nebudú staromódne. Rovnako ako hnedé, zemité, nude či pastelové tiene, rúže a laky.








O rúži Freedom si môžete prečítať:

     "Freedom Makeup profesionálne rúže na pery ponúkajú veľké množstvo krásnych intenzívnych odtieňov. Freedom Makeup rúž - Pro Lipstick Pro Bare 115 - Mannequin obsahuje:  Paraffinum Liquidum, Polybutene, Ethylhexyl Palmitate,Ozokerite, Ceresine, Microcrystalline Wax, Tocopheryl Acetate, Methylparaben, Propylparaben. [+/-: CI 77891,CI 77491, CI 77492, CI 77499, CI 15850, CI 15985,  CI 45410, CI 42090]"
S prichádzajúcou jeseňou som odložila lesky do zadnej časti poličky a dopredu som uložila rúže a hutnejšie balzamy na pery. Keďže Riško je, ako väčšina chlapov, až choro úprimný, hneď mám na očiach, že mám suché pery a nemám zabudnúť na to, že si ich mám natierať. Preto hľadám rúže, ktoré nielen pekne vyzerajú, ale taktiež nevysušujú pery a ochránia ich, keď fúka a je chladno. Zapadá do mojich predstáv aj Freedom rúž? V jednoduchom čiernom obale pôsobí dosť elegantne a ani by som nepovedala, že nestojí ani 2 eurá. Ak nakupujte v eshopoch, viete, že nie je jednoduché vždy sa trafiť do odtieňa, ktorý by sme naozaj chceli. Našťastie, na Pinkpande máte swatch tieňov i rúžov, preto ak je obrázok rúžu trošku mätúci, swatch napovie podstatne viac. Napríklad môj odtieň 115 Mannequin vyzerá na obrázku nevábne, ale na fotke je to pekne vyzerajúca farbička. A nielen na fotke. Keď mi prišiel domov, potešila som  sa, lebo farba je naozaj podľa mojich predstáv. Taká, akú na jeseň zbožňujem. Vonia veľmi nenápadne, nerušivo. Nemá nepríjemnú chuť, vďaka čomu nevzniká v ústach nepríjemná pachuť, ak ho ochutnáte. Krémový rúž je dobre pigmentovaný, ľahko kĺže po perách a dobre ich zafarbí. Nezachádza do vrások, nerozlieva sa  a nevysušuje pery. Keď jete alebo pijete, otláča sa, ale nie veľmi, viacmenej ostáva na perách. Keď fúka, celkom dobre chráni pery, neštípu a neostávajú suché. Páči sa mi, že nielen pekne vyzerá, ale dokáže ochrániť pery, keď chcem byť vonku za peknú. Okrem zloženia nemám rúžu čo vyčítať, na jeseň spolu budeme tráviť dosť času.
Plusy:
  • malý pekný čierny
  • príjemne vonia
  • nemá nepríjemnú chuť
  • na výber veľa zaujímavých odtieňov
  • dobre pigmentovaný
  • nevysušuje pery, nezachádza do vrások, nerozmazáva sa
  • cena
Mínusy:
  • zloženie
Rúž nájdete na www.pinkpanda.sk, kde stojí 1,95.
Máte doma niečo od Freedom? :)

You Might Also Like

4 Vaše komentáre

  1. Od značky Freedom nic nemám :))
    Rtěnka má moc hezký odstín!

    Nela z Beauty Charm

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Odporúčam skúsiť, najmä paletka tieňov je úúúžasná :)

      Odstrániť
  2. Pre mňa absolútne nezaujímavý - farbou, značkou, balením. Radšej zostanem verná obľúbeným tmavým odtieňom - fialovým, vínovým a červeným, hoci sú teraz in :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Freedom ma veľmi zaujal. Je lacnejší a má veľmi kvalitné produkty. A mne obal nepríde nezaujímavý, naopak, v jednoduchosti je krása :)

      Odstrániť

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe