Najvoňavejšia jar pod sprchou

16:26

Soaphoria prináša pravidelne zaujímavé novinky, ktoré okúzlia na prvý pohľad. Nie raz som sa zasnene preplietala po stránke a nevedela som si vybrať z pestrej ponuky dokonalých produktov. Naposledy som si nevedela vybrať z ponuky sprchovacích krémov. Nakoniec voľba padla na poľné kvety. Nemohla som si priať nič lepšie. 











O sprchovacom kréme poľné kvety si môžete prečítať:
     "Sprchovací krém bledoružovej farby obohatený o makový olej je vytvorený na každodennú očistu tela. Ako bonus v sebe ukrýva zrniečka maku a podrvené kvety pivonky lekárskej, ktoré účinne, ale šetrne odstránia odumreté bunky a tak pripravia pokožku na bozky slnečných lúčov. Mak ošetruje citlivú a vysušenú pokožku a pozitívne ovplyvňuje jej regeneráciu. O pivonke lekárskej málokto vie, že má tiež liečivé účinky. Jej latinské meno súvisí s menom starogréckeho boha Paieona, ktorý údajne objavil liečivú silu tejto rastliny. Tlmí bolesti a kŕče hladkého svalstva, zlepšuje tonus pokožky a jej vôňa zmierňuje bolesti hlavy."
Ak je niektorá zo značiek, ktorú poznám, majstrom v dokonalých obaloch, tak je to práve Soaphoria. Sklené poháre viacerých veľkostí s výborným zatváraním môžete vrátiť (recyklujú sa, ochránite prírodu a taktiež dostanete späť nejakú tú korunku), ale ja si ich nechávam a doma do nich dávam koreniny, omáčky, drobné pochutiny, krásne sa v nich vyníma himalájska ružová soľ. Balenie má 255 ml, na obale tohto pírodného ručne robeného prodktu nájdete dobre čitateľné zloženie.  Už cez sklo vidíte, že sa jedná o veľmi zaujímavý produkt, ale to najlepšie prichádza tesne po otvorení. Ovanie vás tak dokonalá vôňa prírody, že sa na malú chvíľku ocitnete uprostred jarnej rozkvitnutej lúky. Alebo poľa.  Na okamih som zavrela oči a nadýchla sa tak krásnej a opojnej vône, že som sa jej nechcela vzdať. Myslím, že tak nádherne voňajúci produkt určený na sprchovanie (vlastne celkovo, nielen na sprchovanie) som ešte nemala a to som toho vyskúšala už hojne. Prekrásne prevonia pokožku, zahalí ju do závoja láskajúcej vône kvetov a nech je deň akokoľvek zlý, vyčarí pozitívnu náladu a úsmev na tvári. Takto nejako vonia dokonalosť. Zaujímavá je aj krémová konzistencia, ktorá mi pripomína bohato našľahanú šľahačku. Celkový dojem zákusku dotvárajú zriečka maku, ktoré slúžia ako exfoliačná čiastočka. Krém veľmi nepení, na pokožke vzniká len jemnučký povlak, ktorý ju prečistí a prevonia. Tesne po sprchovaní voniate ako poľné kvety, ale pomerne rýchlo vôňa vyprchá (škoda). Pokožku nielenže dobre umyje, ale aj zjemní a hydratuje. Kúpeľ či sprchovanie sú osviežujúcim zážitkom, kedy relaxuje nielen  telo, ale aj myseľ a cítite sa ako znovuzrodené. Nikdy by som neverila, že niečo môže tak uveriteľne voňať prírodou, ale Soaphoria ma presvidča, že naozaj je to možné.
Plusy:
  • pekný obal je recyklovateľný
  • zaujímavá farba a konzistencia
  • obsahuje zrniečka maku, ktoré pôsobia ako jemný peeling
  • dokonalá vôňa poľných kvetov
  • veľmi nepení, ale dôkladne umýva pokožku
  • čistí, zjemňuje, hydratuje pokožku
Mínusy:
  • nenašla som
Sprchovací krém poľné kvety kúpite v eshope Soaphorie alebo v partnerských predajniach, jeho cena je 8 eur.
Skúsili ste niektorý sprchovací krém od Soaphorie? :)
    

You Might Also Like

6 Vaše komentáre

  1. z tohto som mala vzorku, tá vôňa je fakt geniálna :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Teda, na to, že nevyhledávám články s kosmetikou a kolem ní, tak jsem ráda, že jsem přece jen otevřela tenhle článek. Jak vidím, tak je to netestovaný na zvířatech, že? :) A co ty? Dáváš přednost netestovaným produktům nebo je ti to jedno? :)
    Super článek. ♥

    www.forestsilence.blog.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. V poslednej dobe dávam prednosť prírodnej kozmetike :)

      Odstrániť

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe