Modrý článok aneb vychytávky, ktoré treba skúsiť

19:30

Toto leto mi dalo zabrať. Každoročne sa naň teším, ale horúčavy, ktoré prišli, ma odrovnali. Teplo ma unavovalo, bolievala ma hlava a nevedela som sa dočkať ochladenia a dažďa. To sa nekonalo celé týždne, preto bolo treba urobiť niečo preto, aby boli dni znesiteľnejšie. Sprchovanie 2-3 denne nebolo ničím výnimočným a osviežovanie bolo nutnosťou, na ktorú som sa tešila. Dnes bude reč o dvoch zaujímavých produktoch - šmolkovo modrom trblietavom sprchovacom géle a o vode v spreji.













Balea má veľmi dobré sprchové gély za ešte lepšie ceny. Naposledy som si za 99 centov kúpila gél s vôňou kivi a minul sa veľmi rýchlo. Kokosovému sprcháču som sa potešila z niekoľkých dôvodov - milujem kokos, mám rada sprchové gély v tube a Balea sa stáva jednou z mojich obľúbených značiek. Modrá tuba ukrýva trblietavý modrý sprchový gél, nie hustý, ale ani úplne riedky. Pení dobre, vonia zaujímavo, nie úplne kokosovo, ale aj tak inak sladko - páči sa mi. Jemne prevonia pokožku, nevysušuje ju a pomáha relaxovať po dlhom dni. Priznám sa, že niečo celkom nechápem - trblietky v sprchovom gély mi prídu až nepochopiteľne zbytočné. Umyjem sa, napením gél, pokochám sa, zmyjem gél a po trblietkach ani stopy. Pochopím trblietavé telové mlieka  alebo oleje, kde trblietky ostávajú na pokožke, rozžiaria ju, sú vhodné na párty i všedný deň... ale trblietky v sprchovom gély mi nielenže ešte nikdy neostali na pokožke, ale ani ju nijak neovplyvnili. Nevadí! Gél si predsa nekupujem na to, aby som sa leskla, ale na to, aby som sa umyla a vôňou si spríjemnila sprchovanie. A na to je gél ako stvorený :)

Plusy:
  • pútavý obal
  • sladká kokosová vôňa
  • ani veľmi hustý, ani veľmi riedky
  • dobre pení
  • pokožku umýva bez podráždenia a vysušenia
Mínusy:
  • nenašla som
Za 99 centov dostanete voňavý sprchový gél, ktorým nič nepokazíte a naviac, ušetríte.
Voda v spreji je jeden z najúžasnejších produktov, aké môžete dostať na letné osvieženie. Má 150 ml, vyzerá ako dezodorant, nevonia, neštípe, nedráždi pokožku ani oči. Nie že by som mala v úmysle napísať mega krátku recenziu, ale naozaj som vystihla podstané vlastnosti :) V horúcom počasí sa sprejom výborne osviežite, fantastické je mať ho všade so sebou, najmä  aute či v práci, kde niet možnosti utiecť pred horúcim počasím. Pre ešte lepší efekt ho môžete mať v chladničke, dosiahnete tak chladivé pohladenie rozpálenej pokožky a na malý okamih sa človeka uľaví. Na najbližšie dni hlásia ešte tridsiatky, leto sa nám pravdepodobne naposledy ukáže v plnej sile a kráse, preto môj sprej opäť vytiahnem z poličky (mimochodom, toto leto už asi štvrtý poradí) a budem ho mať na očiach.
Plusy:
  • pekný obal
  • voda nevonia
  • možno ho mať v chladničke
  • prináša okamžité osvieženie a upokojenie pokožky
Mínusy:
  • žiadne, je to môj letný favorit
Za 150 ml sprej zaplatíte 1,59 a na chvíľu získate vynikajúci osviežovač :)
Mali ste niektorú z týchto modrých vychytávok?

You Might Also Like

12 Vaše komentáre

  1. Mám stejný názor na ty třpytky. Jinak oboje mám a také spokojenost. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Voda od Balei je vynikajúca, zaradila som ju medzi najlepšie letné produkty, aké som toto leto skúsila. Fakt skvelá a lacná a plus ten obal, nedá sa odolať.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja som akurát dnes pridala na blog príspevok s týmto sprcháčom, taktiež ho chválim a súhlasím s tebou ohľadom tých trblietok, nechápem, prečo tam sú, ale vyzerá to s nimi lepšie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. JJ tuhle vodu ve spreji mám také a je super za tu cenu , když toho přes léto vyplácám mraky je rozhodně fajn

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ani jedno nemám, ale vypadá to moc dobře. :)
    http://anyworld0036.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Balea snáď nikdy nesklame s vônou :)
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To je síce vec vkusu, ale väčšinou majú super vône :)

      Odstrániť

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe