Arganový olej

18:13

Arganový olej je jedným z tých produktov, ktoré by v domácej lekárničke nemali chýbať. Spolu s ním milujem aj bambucké maslo, ružovú vodu a konopný olej - sú to univerzálni a šikovní pomocníci pre celú rodinu a pomôžu s mnohými problémami. Tento zoznam si pomaly rozširujem, ale arganový olej je jednoznačne top medzi mojimi olejmi. Nájdete ho v mnohých kozmetických výrobkoch, ale čistý je jednoducho úžasný.





Olej je v sklenom obale s praktickým kvapkadlom na dávkovanie. Takéto balenie mám najradšej, pretože s kvapkadlom si dáte pekne kvapku po kvapke toľko oleja, koľko potrebujete, nemusíte sa báť, že sa vyleje viac, ako by ste chceli. Sklo je tmavé, takže olej je chránený pred vplyvom slnečného žiarenia. Má príjemnú vôňu, mne stále pripomína oriešky, je ľahká a neruší. Mala som už niekoľko arganových olejov, každý mal trošku inú vôňu, ale táto je jedna z tých najpríjemnejších. Arganový olej patrí k tým, ktoré sa dobre vsiaknu do pokožky. Zamilovala som si ho pre veľa možností použitia. Jedným olejom zabezpečíte krásu celému telu :)
  • vyznačuje sa schopnosťou posilňovať a napínať pokožku, je spevnená a dodá  tvári mladistvý vzhľad, bojuje  proti starnutiu pokožky
  • pár kvapiek denne, niekoľko minút masáže - a celulitída bude pomaly ustupovať. Zázraky na počkanie nečakajte, ale tak, ako spevňuje pleť a bojuje proti vráskam, tak spevňuje problematické partie a pomáha vyhladzovať celulitídu. Mám pre vás super tip. Keď som pred pár mesiacmi začala zdravšie žiť a cvičiť, nečakala som, že to pôjde rýchlo a objaví sa strie. Používam bambucké maslo, ktoré je na strie aj celulitídu a arganový olej, ktorý má podobné účinky. Výsledok? Dávno som nemala tak pekné a štíhle nohy ako teraz. Strie síce nezmizlo, ale je jemnejšie. Depresie z neho nemám, hoci nie je pekné, patrí k životu a je dôkazom toho, že som sa zaťala a robím niečo pre seba a svoje zdravie.
  • môžete ho používať na vysušenú pokožku celého tela. Na suché chodidlá naneste olej, obujte si zvlhčujúce ponožky a ráno sa môžete kochať pohľadom na krásne chodidlá. Podobne účinný je aj na moje suché kolená a lakte, ktoré keď si deň nenatriem, sú ako brúsny papier.
  • natierajte si pravidelne nechtovú kožtičku týmto olejom. Budete bez záderov a vaše ruky budú ako z katalógu. Arganový olej obsahuje esenciálne mastné kyseliny, ktoré sú veľmi potrebné pre udržanie krásny a zdravých nechtov. Nedostatok esenciálny mastných kyselín bude mať za následok zlomené nechty, nezdravú a potrhanú pokožku v okolí nechtového lôžka
  • arganový olej je vhodný na masáž celého tela a tiež pomáha upokojiť a hydratovať pokožku s atopickým ekzémom.
  • vaše vlasy sa vám poďakujú, ak na ne nezabudnete a doprajete im arganový dúšok. Lieči  rozštiepené končeky, suché a polámané vlasy.   Ak si vlasy žehlíte, fénujete, vystavujete intenzívnemu slnku alebo farbíte, pomôže zábal z tohto             oleja. Pri ťažkom rozčesávaní a zamotaných vlasoch stačí pár kvapiek  - pôsobí ako kondicionér, vaše vlasy sa budú krásne lesknúť a ľahšie upravovať. Vyživuje a hydratuje nielen vlasy, ale udržiava zdravú pokožku vlasov ( môj ekzém sa pomaly lepší)
  • občas si pridám zo dve - tri kvapky oleja aj do prachových masiek
Hoci je mastnejší, je vhodný aj pre mastnú pleť, pomáha z nej odstrániť prebytočný olej a hojí akné. Patrí k mojim najobľúbenejším olejom a odporúčam ho všetkým - doma sa nestratí :)
Môj olej je zo stránky www.arganeol.sk, 50 ml balenie stojí 16,50, väčšie 100 ml balenie stojí 27,50.
Používate kozmetiku s arganovým olejom? :)

You Might Also Like

4 Vaše komentáre

  1. Vyzerá byť dobrý. Ja a chystám akurát si jeden objednať, tak snáď budem spokojná :)
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Baby a vyskúšali ste už 100% argánový olej z www.vhcosmetics.sk? Ten je naozaj fantastický. Vrelo odporúčam

    OdpovedaťOdstrániť

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe