Expresný odličovač s nevädzou

17:12

V poslednej dobe som si veľmi zvykla na dlhé nočné prechádzky. Neraz sa domov dostanem až po pol noci, nie je nezvyčajné, keď zaľahnem po jednej - druhej. Keď idem von, rada sa pekne nalíčim - aj keď priateľ frfle, že čím menej líčidiel, tým lepšie. Milujem líčenie očí, rada sa hrám s farbami, skúšam nové maskary a ceruzky. Priznám sa, že odličovanie v takú pokročilú hodinu je moja nočná mora, ale neodlíčená by som spať nešla. Preto som celkom rada, keď nájdem odličovač, ktorý mi s tým pomôže rýchlo a hlavne bez sĺz. Spadá do tejto kategórie aj nevädzový odličovač od Yves Rocher?







O odličovači si môžete prečítať:

      "Rýchlo odstraňuje aj to najodolnejšie líčenie. Účinne zbavuje vodovzdorného make-upu. Vďaka výťažku z nevädze je pleť po odlíčení upokojená a jemná. Jeho +: nevysušuje, po použití nie je potrebné oplachovať."

Pri tomto výrobku som sa dopustila malej chyby. Najskôr som si ho kúpila a potom som si prečítala negatívne recenzie. Že štípe v očiach a dosť o ničom odličuje. Preto som sa obávala prvého použitia. Či zbytočne alebo nie, sa dozviete už o chvíľu :) Dvojfázový odličovač je v plastovom obale a má 125 ml. Je malý, ľahký a odolný voči pádom (vlastná nešikovnosť to otestovala hneď). Po zmiešaní vznikne pekná modrá tekutina pripomínajúca azúrovo modré more. Po chvíľke sa hladina opäť upokojí a odličovač má zase dve farby. Vôňa nie je veľmi výrazná, rušivá, je príjemná a pri používaní si ju nijako neuvedomujem. Bežne používam špirálu a ceruzku na oči. Vodeodolné líčidlá používam zriedka, špirála mi už pravdepodobne vyschla, lebo si nespomínam, kedy naposledy som ju použila, častejšie použijem ceruzku, ktorá odolá aj náporom vetra ( a ak si aj utriem slzu, nemusím sa báť, že ceruzka bude až na brade). Tento odičovač si poradí aj s vodeodolnými líčidlami. Pomerne rýchlo ma zbavil ako špirály, tak ceruzky a nemusela som vyvinúť žiadnu veľkú silu. Po prvom použití som si vydýchla - oči ma po ňom vôbec neštípali. Ani prvý raz, ani druhý raz, ani potom. Žiadne štípanie, slzenie, boľavé oči, nič. Ja som nemala jeden jediný problém. Oči odlíčil dobre a na chvíľu som vymenila micelárnu vodu za tento odličovač. Bola som s ním oveľa spokojnejšia ako s nevädzovou odličovacou vodou, ktorá ma rozplakala pri prvom použití a oči si mi slzili ako pri krájaní cibule.

Plusy:
  • šikovné menšie balenie
  • príjemná vôňa
  • neštípe, nedráždi
  • dobre odličuje aj vodeodolné líčidlá (mám ceruzku na oči), ide to rýchlo a ľahko
Mínusy:
  • nemám nijaké pripomienky, som spokojná
Kúpite ho v kamennej predajni alebo u svojej poradkyni krásy, jeho bežná cena je 6,90.

Aký odličovač momentálne používate? :)

You Might Also Like

10 Vaše komentáre

  1. Já používám micelárku Garnier a je super, ale tenhle odličovač vypadá taky skvěle :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Od Garnier som ešte micelárku nemala, ale napravím to :)

      Odstrániť
  2. Ja nemam az tak rada dvojfazove odlicove. Neviem preco. Nevadi mi ze su mastnejsie lebo sa odlicujem olejom, ale toto mi vadi.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. pokukovala som po ňom v predajni ale nakoniec som odolala :D ale neodolala som Malinovému octu na vlasy a šamponu pre žiarive vlasy My planet :D :D yves rocher akcie, no nekup to :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. jejda :( ja som nanho zabudla ked som bola v predajni :( a som ho chcela vyskušať.... som si zobrala na skusku Malinovy ocot a ten Eco planet šampon :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Malinový ocot si kupuje moja kamarátka a je s ním veľmi spokojná :)

      Odstrániť
  5. veľa blogeriek ho odporúčalo, a mám jednu ničím neodlíčiteľnú špirálu, tak si vravím, mám zľavu, tak kúpim :) a hádaj čo...nič...ani s ňou nepohol a má problém aj s linkou a ostatnými mojimi špirálami, jediné, čo zotrie, sú tiene, ale tie zotriem ozaj hocičím...takže za mňa žiaľ nie...ďalších 10 rokov si zdojzložkový odličovač nekúpim a ostanem verná tekutým odlič.mliekam od Nivei a Garnier

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nemám veľmi rada ani Niveu, ani Garnier :) Tento odličovač mám už asi tretí (naposledy som ho kupovala teraz v lete) a mám ho veľmi rada. I keď dvojfázové odličovače nie vždy sadnú.

      Odstrániť

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe