Víťazka aprílovej GA a pár info o májovej :)

14:32


Je čas vyhlásiť víťazku aprílovej GA :)
Mám rada tento okamih, lebo niekomu urobím radosť.
Tento raz bolo niekoľko komentárov, ktoré nespĺňali povinnú podmienku (sledovanie cez GFC), preto
nemohli byť zaradené do žrebovania. Kto sa bude tešiť z voňavého balíčka? :)





Evičke srdečne gratulujem :) Posielam jej mail, aby som čo najskôr odoslala výhru.

A premýšľala som, čo by mohlo byť v máji zaujímavé v GA. Keďže máj je lásky čas, bude v nej jedna sladká vôňa, ktorá zahreje srdiečko a jedna špirála pre krásne očká. A premýšľala som aj nad tým, že by som spravila okrem hlavného balíčka aj balíček útechy plný vzoriek ( napríklad 50, to by mohlo byť, nie?)
Každopádne sa už teším :)

You Might Also Like

4 Vaše komentáre

  1. strašne sa teším! hlavne pre to, že mám veľmi rada tvoj blog a ozaj som chcela vyskúšať tú bázu pod očné tiene :)) ďakujem! ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Teším sa, že som Ti urobila radosť :)) V pondelok posielam balíček ;)

      Odstrániť
  2. gratulujem :)

    u mňa tiež prebieha giveaway keby ste mali záujem: http://the-differentone.blogspot.sk/2014/04/giveaway-may-2014traveling.html

    OdpovedaťOdstrániť

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe