Čokoládové potešenie

19:34

Ak čítavate môj blog častejšie, asi ste si už všimli, ako obľubujem telové peelingy. Už si ani nespomeniem, kedy som im tak veľmi prišla na chuť. Dlho sa nedali zohnať v obchodoch, viem, že som si ich vždy objednávala z nejakých katalógov, kde bolo na výber z niekoľkých vôní. A potom sa s nimi roztrhlo vrece a ponúka ich toľko značiek, že si človek ani nevie vybrať. Núkajú sa nám rôzne vône, ktoré veľmi často opantajú všetky zmysly. K takým peelingom sa radí aj čokoládový od Saloosu. Saloos mám veľmi rada, odkedy som vyskúšala hydrofilné oleje tejto značky, iné som si nekúpila. Keď mi eshop Naturalisvita ponúkol spoluprácu, nemohla som odmietnuť. Krásna, voňavá, účinná prírodná kozmetika - čo viac si v dnešnej dobe môžem priať?








O peelingu si môžete prečítať:


    " Bio telový peeling Čokoláda obsahuje extrakty kakaových bôbov, morskej soli a bio kokosového oleja. Má lahodnú vôňu čokolády. Peeling zjemňuje a zvláčňuje pokožku celého tela, odstraňuje odumreté kožné bunky, detoxikuje, pomáha bojovať proti celulitíde a dlhodobo príjemne prevonia pokožku.
Použitie: Pred použitím premiešajte a naneste malé množstvo na mokrú pokožku, jemne masírujte a potom opláchnite. Používajte 1 až 2x týždenne.
Zloženie: Sodium chloride, Cocos nucifera oil bio, Helianthus annuus seed oil bio, Prunus amygdalus dulcis oil, Theobroma cacao extract, Tocopherol, Ascorbyl palmitate, Acorbic acid"

Ako prvé ma prekvapilo malé balenie peelingu. Som zvyknutá na veľké balenia a toto malé, ktoré sa poľahky vmestí so ruky, bolo milou zmenou. Vďaka veľkosti sa mi vmestí aj do rohu alebo ho položím na iný téglik, vytvorím si stĺpec a potom sa jedujem, keď mi niečo spadne do vane a kotúľa sa to tam po nej :) Musím ale povedať, že menšie balenie mi vyhovuje asi o niečo viac ako veľké. Po otvorení uvidíte nalepenú ochrannú fóliu, ale ja ich vždy odlepujem, nejako ich tam ku šťastiu nepotrebujem. Nechala by som ich tam len v prípade, že by som si chcela výrobok vziať niekam na cestu. Ako prvé zaujme vôňa. Nádherná, čokoládová, akoby ste ovoniavali čokoládový koláčik a nie kozmetiku :)  Celkom k nakusnutiu. Ako druhé zaujme konzistencia. Je tuhá. Ale naberá sa dobre a keď ho nanesiete na pokožku, tak je pekne vidieť, ako sa pomaly rozpadáva na kryštály soli. Jemne, ale účinne čistí pokožku a odstraňuje odumreté bunky. Pri umývaní vidíte, ako krásne vyhladzuje pokožku a vďaka oleju vidíte, ako voda v kvapkách kĺže po mastnej pokožke. Mastnej, teda naolejovanej :) Vtedy je pokožka hodvábne jemná, krásne prevoňaná a vyzerá zdravo. Peeling spevňuje pokožku a po nanesení spevňujúceho krému vyzerá naozaj veľmi dobre. Neodporúčam ho používať na poranenú alebo podráždenú pokožku. V sobotu ma v záhrade niečo štíplo, lietalo okolo mňa kopec hávede, lebo som sa motala okolo kvetov. Ranka opuchla a svrbela a mňa nenapadlo večer nič lepšie, ako sa peelingovať. Pokožku som si ešte viac podráždila a štípalo to. 

Plusy:
  • podarené, menšie balenie
  • nádherná vôňa
  • výborná, hustá konzistencia
  • keď ho použijete, pokožku vyhladí, krásne hydratuje, vidíte, ako kvapky vody veselo stekajú po tele vďaka oleju, ktorý peeling obsahuje. Navyše je veľmi účinný v boji s celulitídou.
Mínusy:
  • štípal ma v ranke po uštipnutí nejakej lietajúcej záhradnej potvory
Čokoládový peeling od Saloosu kúpite na stránke http://www.naturalisvita.sk/, kde stojí 6,2.

Mali ste už niektorý peeling od Saloosu? :)

You Might Also Like

8 Vaše komentáre

  1. To je super nápad jak si pomoct při závisloti na čokoládě! :) musím vyzkoušet :)
    http://lakomanie.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To určite :) Aj čokoládové telové mlieka majú rovnaký účinok :)

      Odstrániť
  2. Od Saloosu čekám balíček, ještě jsem tuhle kosmetiku předtím nikdy nezkoušela, takže jsem hodně zvědavá. Peeling vypadá taky dobře.. já si objednala nějaké olejíčky a balzámky.

    By-Moni

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ja na Saloos a ich odličovacie a pleťové olejčeky nedám dopustiť, takže aj toto môže byť fajn :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Kikuš, ty si mi ukázala Saloos, tebe vďačím za to, že som ho spoznala :)

      Odstrániť
  4. zo saloosu som nemala absolitne nič ale pripomina mi to skor cukor ako je to odoftene:)) stranku idem aj pozrieť

    OdpovedaťOdstrániť

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe